Eğitim Sitesi

Dosya Yükle

Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler

Hazır Mesajlar Sen hayatıma girdin Ve o gün o saatten sonra benim mutlulugum oldun. Her şeyim, seni anlatmaya kelimeler yetmez, Sen benim hayatımda çok şeyler değiştirdin. Aşkım, sen benim hayatıma girdiğin günden beri hep mutluluk hep mutluluk yani Beni her kelimenle, her cümlenle çok mutlu ediyosun. Seninle arada sırada birbirimize trip atıyoruz tartışıyoruz ama aradan yarım saat geçmeden hemen geri barışıyoruz neden biliyo musun sevgilim çünkü biz birbirimizi çok seviyoruz hemde çokk biz birbirimizden ayrı yapamıyoruz hayatım Sen benim gelecegim ömrüm nefesim kısacası sen benim her şeyimsin. mesajlar.info Kurban oldugum biz birbirimizi hiç bırakmayalım olur mu çünkü ben sensiz bir hayat düşünemiyorum sen beni bırakırsan ben sensiz yapamam beni hiç bırakma kısacası biz hiçbir zaman birbirimizi bırakmayalım hem iyi günümüzde hem kötü günümüzde hep yanyana olalım sevgilim Neyse hayatım ben seniii çokkk seviyorum Allah'tan başka kimse bizi Ayıramaz (ekleyenHalil.Bursin   -   24.1.2016)

Hazır Mesajlar Huzurum,
Mutluluğum, huzurumu getirenim;
Evet sen geldiğinden beri hayatıma, yüzümden gülümseme eksik olmuyor. Yaşadığım mutluluğun tarifini sana kelimelerle anlatamıyorum. Ancak yanımda olduğunda, sana sarıldığımda anlatabilirim seni ne kadar çok sevdiğimi. Geleceğim oldun, önceden hayal kurmazdım, gelişi güzel yaşardım  boşvermişcesine ama artık tutunabildiğim hayallerim var, seninle beraber yaşayacağımız güzel Günlerimiz var. Kendimi sana bağladım, her şey senle güzel. Sensiz bir yaşam düşünemiyorum, sen olmadan önce böyle olacağımı hiç düşünmezdim, nasıl böyle oldu anlamıyorum ama şükrediyorum ki iyi ki böyle oldu, iyi ki geldin mutluluğum. Attığın o güzel mesajları okudukça, sana sevgim daha da çok artıyor, bazen korkuyorum, bitecek diye kuşkuya düşüyorum, ama dediklerin geliyor aklıma sana güvenebiliceğimi biliyorum o zaman rahatlıyorum.
Canım, Hayatım, Sevdiğim, Mutluluğum, Huzurum;
zaman çok hızlı geçiyor, bu çok güzel bir şey, günler geçtikçe sana kavuşmaya bir adım daha yaklaşıyorum. Mutluluğu, aşkın kalıcılığını sende tattım, benim senden vazgeçebilmem artık imkansız birsey gibi oldu. mesajlar.info Her şey bir anda oldu o grupta bir çok kişiyi terslemişken seninle istemsizce konuşmak istedim ve iyi ki o gün seninle konuştum sen iyi ki bana bir adım geldin ilk başta korkularım vardı çok hızlı gelişti her şey diye fakat sen bu korkularımı sevginle bana olan Aşkınla yok ettin. Huzurumuzun, mutluluğumuzun ve aşkımızın daim olması için her gece dua ediyorum, biliyorum dualarım kabul olacak çünkü Allah olmayacak bir şeyin hayalini kurdurmazmış, ben inanıyorum biz hep beraber olacağız biz bir olarak kalacağız. Yanımda olmasan da mesajlaşırken  seninle telefonda konuşurken yüzünü gülümsetebiliyor olmam açıkçası beni çok mutlu ediyor senin sayende birinin mutluluğu ile mutlu olmayı öğrendim. İyi ki varsın, seni çok seviyorum...
(ekleyenAslı   -   4.2.2016)

Hazır Mesajlar Canımın içi şuan keyfin yerindedir umarım ama ben yine unutamıyorum seni. Kızma ama.. Olmuyor işte olmuyor napayım. Bir türlü çıkmıyorsun şu çarpan kalbimden ve aklımdan. Senin Mutluluğun benim mutluluğumdur ve senin üzüntün benimde üzülmeme neden olur. Sen mutlu ol iyi ol o zaman ben de iyiyimdir Canımım içi . Biz her zaman yazışıyoruz arada çıkman, gezmen, Arkadaşlarınla vakit geçirmen çok normal bir şey bunlar olmasa gerçekten hayatın güzel ve hoş olmaz belki olduğu gibi. Ben sana asla kızamam ve asla aklına getirme ki, beni yalnız bıraktın gibi şeyler. Ben biliyorum Sen hep benimlesin ben seni bir Ömür boyu beklerim, sana delicesine Aşığım çünkü Huzurum, Mutluluğum, huzurumu getirenim.. Sen geldiğinden beri hayatıma, yüzümden gülümseme eksik olmuyor Şükürler olsun. Yaşadığım mutluluğu sana kelimelerle anlatamıyorum. Ancak yanımda olduğunda, sana sarıldığımda anlatabilirim Seni ne kadar çok sevdiğimi. Önceden hayal kurmazdım, ama artık hayallerim var, Seninle yaşayacağımız güzel Günlerimiz var. Kendimi sana o kadar adadım ki artık her şey sadece seninle güzel Sevdiğim. Sensiz yaşamayı artık asla düşünemiyorum, Sen olmadan önce var ya böyle olacağımı hiç ama hiç düşünmezdim, birden nasıl böyle oldu anlamıyorum ama gerçekten çok şükrediyorum Allah'ıma ki, iyi ki böyle oldu ve iyi ki geldin, mutluluğum. Her zaman o yolladığın güzel mesajları okudukça, sana olan sevgim daha çok artıyor, bazen korkuyorum, gidersin, bıkarsın diye gerçekten çok korkuyorum, ama dediklerin geliyor aklıma sana sonsuza dek güvenebileceğimi biliyorum o zaman çok rahatlıyorum. mesajlar.info Hayatım, sevdiğim, Mutluluğum, Huzurum... Zaman çok hızlı geçiyor, bu çok güzel bir şey, günler geçtikçe sana kavuşmaya biraz daha yaklaşıyorum. Mutluluğu, ve aşkın güzelliğini ilk sende tattım, benim senden vazgeçebilmem artık imkansız birşey gibi oldu. İnşallah ilk ve Son Sevdiğim olursun Biriciğim. Her şey bir anda oldu , ama iyi ki o gün sana yazdım ve Seninle konuştum. Iyi ki bana bir adım geldin, ilk başta korkularım vardı çok hızlı gelişti her şey diye ama sen bu korkularımı sevginle ve bana olan Aşkınla yok ettin. Huzurumuzun, mutluluğumuzun ve aşkımızın daim olması için her gece dua ediyorum, biliyorum dualarım kabul olacak çünkü Allah olmayacak bir şeyin hayalini kurdurmazmış, ben inanıyorum biz hep beraber olacağız ve biz bir olarak kalacağız. Yanımda olmasan da mesajlaşırken , seninle telefonda konuşurken yüzünü gülümsetebiliyor olmam açıkçası beni çok mutlu ediyor Senin sayende dahada mutlu olmayı öğrendim. İyi ki varsın.. Seni anlatmaya gerçekten kelimeler yetmez, Sen benim hayatımda çok şeyler değiştirdin. Aşkım, Sen benim hayatıma girdiğin günden beri hep mutluluk hep mutluluk yani beni her kelimenle, her cümlenle çok mutlu ediyosun. Seninle arada sırada birbirimize trip atıyoruz tartışıyoruz ama aradan yarım saat geçmeden hemen geri barışıyoruz neden biliyomusun sevgilim, çünkü biz birbirimizi çok seviyoruz hem de çokk biz birbirimizden ayrı yapamıyoruz hayatım. Sen benim geleceğim ömrüm nefesim kısacası Sen benim her şeyimsin. Kurban olduğum biz birbirimizi hiç bırakmayalım olur mu çünkü ben sensiz bir hayat düşünemiyorum. Sen beni bırakırsan ben Sensiz yapamam beni hiç bırakma daha doğrusu, biz hiçbir zaman birbirimizi bırakmayalım hem iyi günümüzde hem kötü günümüzde hep yanyana olalım sevgilim.. Umarım yakın zamanda Annenede bahsedebilirsin benden, kendinden emin olduğunda, bilmiyorum ama ben kendimden çok Eminim ve okadar eminimki seninle bir Yuva kurmayı düşünebildiğim için Aileme anlatıyorum seni. Belki inşallah sende birgün ve yakınlarda aynı düşüncelerde olup, kendinden emin olup belki Annene bahsedebilirsin. Ama bunu sana bırakıyorum Canımın içi, sana güveniyorum Biriciğim...
Şuan keşke yine yanıma gelsen.. sevsen yada bırak sevmeyi, sadece gelsen. Hani ben ağladığımda bana sarılıyorsun ya sımsıkı .. keşke şuan yanımda olabilsen . Canımın içi bana hep Sarıl hatta, hiç bırakmayacakmış gibi sarıl. Gercekten içim içimi yiyor, Çıldırmak üzereyim :( gelsende yine koynunda ağlasam, sadece yanında olsam.. Nasıl özlüyorum seni, nasıl yanıyor içim.
(ekleyenDilara   -   8.2.2016)

Hazır Mesajlar Bende bittim tükendim artık gücüm kalmadı omuzlarım daha fazla yük taşıyamıyorum kalbime bu kadar yara fazla ben ben degilim artık benligimi kaybediyorum sanki üzüldükçe kayboluyorum ben mutlu olamıyorum sevmiyorum kimseyi kimsede beni sevmiyo insanlar çok sahte seviyomuş gibi yapıyolar aşık olamıyorum artık oldugumu sanıyorum ama olamıyorum kalbimde yer kalmadı acılardan bigünlük mutlulugu çok görüyolar bana hemen ardından hüzün geliyo usulca canımı çok yakıyo ama sesimi çıkartamıyorum göz yaşlarım süzülüyo gözlerimden yavaşça hiç kimse anlamıyo beni anlıyorum diyolar ama anlamıyolar işte mesajlar.info kim bilirki içimdeki o acıyı çok sevdim bende hayal kırıklıgına ugradım sonra kimseye güvenemedim hemde hiç kimseye yeni kişilere seni seviyorum desemde olmuyo işte sevemiyorum sevdigimi düşündügümde heyecanlanmıyorum kalbimin ritmi degişmiyo belki uzun bi yola çıkacagım belkide olmayacak bu ama bilemiyo insan ne olacagın bilemiyo hayalleri gerçekleşmiyo aslında sahi bu hayaller sadece masallarda gerçekleşiyodu degilmi benim hayallerim gerçekleşse masaldan daha güzel olurdu canım çok yanıyo be gözlerimde agrıyo artık birde halim yok dermanım yok aşık olmaya korkuyorum çok korkuyorum buna ama hayat işte mutlu olamıyorum. (ekleyen~Ceren~   -   10.2.2016)

Hazır Mesajlar Kalbim yok oldu... Hiçbir şeyi unutmadım, hiçbir zaman... Seni düşündüm incindim yine, yine düşündüm incindim... Sanki kendime azap çektirmeyi seviyormuşum gibi... Neydi o kural? sevincemi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk? bana göre sevilince kaybediliyor... değerini bilemedim ama sen bana öyle sözler söyledin ki! kalbimi deldin paramparça ettin ama vazgeçmedim hiçbir şeyden hiçbir zaman korkmadım, önüme çıkacak her şeyi yenmeyi hayal ettim...Seni.ama hayır artık böyle olmaz...napıcam?...bilmiyorum ne yapacağımı...bir tek kelime istedim senden içten, kalpten..."Seni Seviyorum"... olmadı direnemeyeceğim, önüme bakacağım, yoluma engel tanımayacağım... Ama eğer tam vazgeçtiğim anda her şeyi unuttuğum anda gelirsen? mesajlar.info Ne yaparım ben düsündünmü sen? Neden o? neden? artık kalbimi değil de zihnimi dinlemeliydim hayır kurtulamıyordum...Daha cok yanıyor ve bitiyordum evet bu bendim, kendim olmayan ben yalnız başıma ben yanımda kimse durmayan ben... Bana o kadar kötü kırıcı laf söyledin kırıldım...kırıldım....kırıldım...ve paramparça oldum... artık bu yükü taşıyamıyorum her şeyi akışına bırakacağım belki o akış bana geri dönüp beni bulur unutmayın ki; erkekler yanlış kızı sever doğru kıza yanlış yaparlar...yanımda duranlarda gitti deniz gibi akıp gittiler sırf bir kişi yüzünden üzülmüyorum...alıştım kırılmaya, incinmeye, üzülmeye... akışına bırak akışına bil ki o akış gelip seni bulacaktır.... ~Dilara~ (ekleyenDilara   -   13.2.2016)

Hazır Mesajlar Sen bana iyi gelen tek kişiydin,
Ben sana âşık oldum. Sana dayandım
Senin oldum görmedin kördün. mesajlar.info
Bana güvenmedin. Beni sevdin sanmıştım sen ise hiç sevmemişsin
Sen bendin bense sen. Sen benim umudumdun sen benim her şeyimdin
Bu da olacakmış. Olacak buymuş.
(ekleyenGülce özen   -   14.2.2016)

Hazır Mesajlar Bütün mevsimler sen şimdi. Hüzünlü gözlerinden bana doğru uçuşan martılardan, sabrımın katıksız bekleyişinden alıntılar yaptım sana, sırf bu yüzden. Sen molasındayım yani, bitirimhanelerinden çıkarıyorum bütün benleri, hazırlan ufkumun yüreğine uzanan yolculuğuna. Sana döküleceğim aşkın yamaçlarından, usul usul... (ekleyenMaCit   -   14.2.2016)

DİĞER SAYFALAR :
««   ÖNCEKİ   17 18 19 20 21 22 23   SONRAKİ   »»

Mesaj EkleBir Mesaj / Yorum Paylaşın

Ekleyen:    

Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler Arşivinde Toplam 469 Hazır Mesaj / Güzel Söz Bulunuyor

Hazır Mesaj Kategorileri İçin Buraya Tıklayın