eğitim sitesi

Temiz Çocuk Şiiri

   Temiz Çocuk

Ben temiz çocuğum
Temiz bir çevrem var.
Okuluma gelince,
Görevimi bilirim.

Yerde çöp olmamalı,
Musluk açık kalmamalı,
Elleri de yıkamalı,
İşte temizlik kokusu.

Temizliği öğrenince,
Görevini de bilince,
Beyaz Bayrak takarsın,
Sağlığınla yaşarsın.

(Fatma GENCER)

 

Ekleyen : FATMA GENCER    Okunma : 29877

 

 

ekle Siz de şiir eklemek isterseniz tıklayın

tags Temiz Çocuk şiiri, temizlik konulu şiirler ,eğitici şiirler, okul şiirleri, öğretici şiirler, öğrenci şiirleri, amatör , kısa şiirler


nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan:    

next YAZILAN YORUMLAR (25 yorum yazılmış)

box elif balcı :ne güzelmiş ya çok beğendim çok işime yaradı
box mira altın :bana yardımcı oldun tşk ederim
box nisa çelik :çok beyendim kim yazdıysa teşekkürlerimi sunuyorum
box fatma gencer :Okulumuzun beyaz bayrak töreni için yazmıştım. Derslerinizde yardımcı oldu ise ne mutlu bana...
box deniz budak :çokkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllll
box zeynep nisa :bence çok güzel benim derslerimdede temizlikle ilgili şiir yazın diyo öğretmen ben burdan bakarak yazıyorun
box beytullah yusuf uzuner :bence çok güzel bir şiğirdi
box münevver nergiz :şiirinizi çok beyendim
box kimayko :Çok sağolun Teşekkürker
box damla kara :çok teşekürler arkadaslar
box ergen ailesi :Kuzenimin ödevine çok yardımcı oldu
box rabya :fatma gencer çok teşekürler tam istediğim şiir çoook beğendim.
box isim yok :gerçekten çık güzel bir şiir öok yardımcı oldu
box SEMİH CANEL :şiir harbiden çok güzel beğendim FATMA GENCER
box halil :çok güzel bir şiir çok yardımcı oldu
box amara ceren tayfur :çok güzel şiir fatma gencer
box Şevval Kan Bıyık :çok güzel yazmışsın ellerine sağlık.
box ilayda erdem :bu şiirden 100 aldım yaa
box ilayda erdem :çok güzel bir şiir
box ilayda erdem :berat katılıyom sana

Temizlik Konulu Şiirler

Diğer Temizlik Konulu Şiirler İçin Tıklayın