Eğitim Siteleri

Atatürk'ün Resmi Şiiri

   Atatürk'ün Resmi

Kürsünün üstünde bir resim;
Gözleri denizlerden mavi,
Bakışları güneşlerden sıcak.
Bu resimle başlar bizim günümüz,
Kıvançla dolar, taşar gönlümüz.
Öğretmenimiz kürsüde
Verdiği dersi
Dinler bizimle birlikte,
Atatürk'ün resmi.
Çalışkanız çünkü
Çalışınca,
Bakarız. Atatürk güldü.
Bir yanlışlık yaparsak,
Bulutlanır gözleri,
Anlarız Atatürk üzüldü.

Behçet NECATİGİL

 

Ekleyen : dersimiz.com    Okunma : 109971

 

 

ekle Siz de şiir eklemek isterseniz tıklayın

tags çocuk şiirleri, okul şiirleri, eğitici şiirler, öğretici şiirler, amatör şiirler, şiirlerimiz, öğrenci şiirleri, belirli gün ve haftalar şiirleri


nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan:    

next YAZILAN YORUMLAR (105 yorum yazılmış)

box Zerya demir :Biz bunu 2. Sınıfta yazmıştık çok harika bir şiir
box sedanur ş. :güzelmişşşşşşş...........
box Yagmur :Bayılıyorum bu şiire
box dasa :harika
box ZÜLEYHA :HARİKA
box nisan kaya :bu şiir çok güzel 2. sınıfa giderken 29 ekimde okumuştum
box Lale :Harika bir şiir!!!!
box büşranur gedik :ya peki ya konusu ne
box arif :var ya ben bundan iyi şiir görmedim
box Hikmet Nur :çooook beğendim çoooook güzel olduğu kadar çok duygusal atamızı sevgi ile anıyoruz
box hikmet zıkşahna :çok mükemmel ve güzel
box Elif ilçi :Çok güzel öğretmen bize bunu ezberletti hem özlü. Hem güzel
box ild :Tesekkur ederm cok guzel bir siir cok isime yaradi
box ada :çok güzel bir şiir
box şevval :Çok teşekkürler ve bu site harika...
box kimsesiz yolcu :güzel bakıyor demek :)
box iyp :bakışları güneşlerden sıcak ne demek?
box ben :Kisa olduğu için sevdim
box pein :Siir cok gercekci olmus
box ali :sesli olsa iyi olur

Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın...

box Osman Tekin :Çok güzel bir şiir biz de 4.sınıftayken yazmıştık
box lt;3gslt;3 :yaa ezberliycem bn yaa
box yusuf :teşekürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
box bjk :süperr şiir ya buu kitapta var
box belgin almaz :çok güzel olmuş teşekkkkürler bize önem verdiginiz için
box irem sude :bence güzel bir site herkese öneriyorum
box elif eskin :bence çok güzel bu şiirleri ben çok beğendi sizde dinlerseniz olur benim kitabımda var onun şiiri ben çok beğendim hemmde onu ezberleyecem ben bğndim bu şiriirlei çok
box ELİF ceren irik :Bence güzelllllllll
box misafir :güzel ama ana duygusune
box misafir değil :süper bir şiir BEHÇET NECATİGİL abimize bu şiiri yazdığı için sevgi ve saygılarımı sunuyor,ellerinden öpüyorum
box murat :ççççççççok güzel çok beğendim şiiri
box nisa çelik :bu çok güzel resim
box ada :Şiir güzel ama bu şiirin ana duygusu ne?
box İlayda :4.sınıf ders kitabında var ama çok sevdiğim bir şiir :D:SD
box eda güler :atatürk için canımı feda ederim onu üzmücem ve çok çalışcam
box betül :harika birşey hazırlamışlar
box özlem :şiiriniz çok güzel ama resmini görselleştiriniz diyo napmalıyım çalışma sayfası 46 8. 9. etkinlik
box azra :çok güzel bir şiir hatta harika
box ece :şiiriniz çok güzel
box berat yalçın :bu şiir benim en sevdiğim şiir
box bayza :evet yaaa süper 2dakikada ezberledim
box semih :bizim kitap dada var
box berrak :4. sınıf türkçe kitabinda var çok beğendim D
box safiye :çokgüzel bizim sınıfın hepsi ezberledi hepsi güzl diye düşünüyor
box irem koçak :güzel bir şiir.
box elif :muhteşeeeeeeeeeeeeeem
box sevgi :bu şiir çok güzelmiş
box safiye :Sevdim ve beğendim
box ramazan :Atatürk için cokgüzel bencok beyndim
box alperen aksel :bizim tükçe dersinde var :D
box alperen aksel :bizim öğretmen ezberletti
box 4.sınıf ögretmeni :çok güzel bir şiir öğcilerimede ezberlettim
box safiye :Çok iyi hazırlanmış düşünüyorum
box vedat sak :bir kıta olsaydı keşke
box Behçat NECATİGİL :Bence çok güzel sizde okuyun
box buse :kıtasız ama oyle diyil ki ama
box yaren bucak :çok güzel ben 4 e gidiyorum kitabmızda varr :)
box ahenkk :Ben Bu Şiiri 10 Kasımda Okuyacağım :D Çok Heyecanlıyım :D
box sıla :muhteşem ve gerçekten harikaydı ben de 4.sınıfa gidiyorum
box nursu :bence güzel atatürkle ilgili
box dilha esen :Çok güzel zaten türkçe konumuzda buydu
box caner :cok güzel bende 4 e gidiyom
box Rabia ÜNAL :Kürsü güçlü demek canım benim
box Rabia ÜNAL :Kürsü güçlü demek canım benim
box devran :4. sınıfa giden var mı
box esma sultan :valla harika yani ama kürsü ne demek ?
box esma :güzel ezberledim
box çilem :merhaba sene seninle iyi anlaşabiliriz
box çilem :çokgüzel ayrıca bende4. sınıfa gidiyorum
box yağmur kılıç :4. sınıfa gidiyom öğretmen ezberle dedi şıp diye ezberledim
box yağmur :çok hoş kitaptan okuduğumda anlamıyo burdan okuyunca şıp diye anladım
box aylin :bn orta 1e gidiym bncede çok guzl bir şiir. bna katılan begensin
box sena :ben 4. sınfa gidiyorum .Öğretmenim bunu ezberlememiz için verdi ve 2 dkda ezberledim
box ece :bizim kitapta var güzel değil
box MİSAFİR :BEN 4.SINIFA GİDİYORUM VE 4.SINIF SEVİYESİNE UYGUN
box FURKAN :BEN 4. SINIFA GİDİYOM MÜKEMMEL BİR ŞİİR ARKADAŞ :D :D
box ravza :Kürsünün üstünde bir resim; Gözleri denizlerden mavi, Bakışları güneşlerden sıcak. Bu resimle başlar bizim günümüz, Kıvançla dolar, taşar gönlümüz. Öğretmenimiz kürsüde Verdiği dersi Dinler bizimle birlikte, bu kıta muhteşem
box özcan :çooooooooooooooooook iyi
box Aliye :Herkes tarafından bilinen ve çok beğenilen bir şiir ama ben bir yanlışlık gördüm ve dikkatimi çekti. ''Bakışları güneşlerden sıcak.''Cümlesinde güneşlerden değilde güneşten denmesi lazımdı.
box fatma :bence çok güzeldi sizce.....
box Hakan Sarıkaya :çok güzel bir şey
box yağmur çetin :karşımıda ATATÜRKÜ GÖRDÜKÇE KITASI YOK ONUDA EKLESİNLER YA :D O da olunca güzel olcak behçet necatigile çok teşşür ediyorum şiir çok güzel ATAMIZI ÖVMEK ÇOK GÜZEL ŞİİRİN konusuda güzel çok basit hemen ezberledim ya
box funda :çok güzel bir şiir :)
box gizem ertürk :atatürke böyle siir bile az ama çok güzel
box erdoğan :çok güzelse güze feste paylaşacam
box azra akça :çok güzel ve çok annamlı bayıldımmmmmmmmmmm ya
box sude :aynısı bizim kitmaptada var
box Begüm Cansu AKDEMİR :Bende şair olmak istiyorumm.
box seyhan :şiir leri çok güzel
box ibrahim :çok güzel
box merve :bizim kitapta var :D
box cem :yazarında şiirinde töbetöbe allah var. alaha ısmarladık
box elif :aynı şiir bizim kitapta da var
box hazal kaya :aynısı bizim ders kitabımızda ve çok güzel
box eda :çok güzel bir şiir
box arif çakır :süper bişey 4. sınıfa gidiyorum .Kitabımda var sınıfça çok beğendik.
box sedat karağan :benim kitabımda da war XD
box canpolat karaca :benim kitabımda war xd 4 snf kitaplarında da war
box hande :aynı şiir bizim kitabımızda da var çok güzel
box gerek yok :bence de çok güzel
box murat boz :arkadaşlar çok güzel ama her yerde var
box özay aydoğan :ne kadar güzel değil mi Atatürk'ün
box beyza :ben bu şiiri çok sevdim bu yüzden ezberledim
box furkan yandı :bu siir cok güzel olmus cok beyendim
box elin :çok saçme len

Atatürk Şiirleri

Diğer Atatürk Şiirleri İçin Tıklayın