Eğitim Siteleri

Bak Geldi Yeni Yıl Şiiri

   Bak Geldi Yeni Yıl

Bak geldi yeni yıl
Neler neler getirdi
Neşe , sağlık , huzur
Bunlar seni bulsun

Yeni bir yıl demek
Yeni ümitler demek
Yeni arkadaşlar demek
Yeni sevgiler demek

Bak geldi yeni yıl
Yanında neler getirdi
Hepimizi mutlu eden
Hediyeler getirdi

Bak gidiyor diğer yıl
El salla arkasından
Yerini bıraktığı yıl ise
Bizim yeni yılımız

 

Ekleyen : DerinArat    Okunma : 54910

 

 

ekle Siz de şiir eklemek isterseniz tıklayın

tags Bak Geldi Yeni Yıl, yeni yıl şiirleri ,eğitici şiirler, okul şiirleri, öğretici şiirler, öğrenci şiirleri, amatör , kısa şiirler


Benzer Eğitici Şiirler:

textYeni Yılda Düşünüyorum (Öykü Erdem)

textYeni Yıl (Mahmut Boğa)

textYılbaşı (Amatör Şiir)

textYaşasın Yeni Yıl

textYeni Yıl

textYeni Yıl Geldi Diye (Amatör Şiir)

Kategoriye Yeni Eklenen Şiirler:

textYeni Yıl Şiiri

textT A K V İ M

textYeni Yıl

textYıl Başı

textHoş Geldin 2016

textYaşasın Yeni Yıl

Dost Site

Online Flash Oyun Sitesi

nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan:    

next YAZILAN YORUMLAR (124 yorum yazılmış)

box beyza :cok guzelmısss
box pelin coşkulu :çok güzel yeni yılı çok çok seviyorum. süsler yılbaşı ağcı. mutluluk veriyor insana içim içime sığmıyor acayip mutluyum herkezin yeni yılı kutlu olsun arkadaşlar.
box Ecenaz :D :) :( :'( harka :ben bunu 2. sınıfta benerek yazmıştım
box serkan :çok teşekürler ödevim bitti sayenizde hocadanda yıldızı kaptım
box aylin :çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
box gizem :süper
box azra öncü :bence bu şiir çok güzel olmuş. ilkokul çocukları için harika
box sevgi :iyii çok hemde ama bnce daha güzel olabilrdi
box nane nur çopur :ya ben kendi yazdığım şiiri bulamıyorum
box mıstık :tam yeni yıl şiiri valla çok güzel olmuş
box nazlı :bu işte bu yaa abisi
box alper :MUHTEŞEM BİR SAYFA OLMUŞ BİZE BU SAYFAYI KURANLARA TEŞEKÜRLER
box ece :bu şiiri fazla beğenmedim ama 2. kıta bana daha anlamlı geldi
box dilek :süper çok güzel hoşgeldin yeni yıl slm arkadaşlar
box elif61 :harika yazmışsın müthiş aferim :))
box ümmühan hız :çok güzel şiir bu bence
box hüseyin :bu şiir çok ve ok güzel
box özge :çooooooooooooooooook güzel harika
box nisanur :tek kelimeyle harika cok begendim mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yazanın elerine saglık cok begendim valaaaaa
box Batuhan :Çok güzel :) :D
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın...
box nil :çok teşekkürler ödevime yaradı
box irem :bu şiirler benim ödevime çoooooook yardımcı oluyor
box irem :Bence de çok güzel şiirler var
box irem :bence çok güzel şiirler<3
box Memet Ali ÖZER :çok güzel brawo
box Bengisu :bence harika mütiş bişey böylesini görmedim. Harika açıkçası mütişşşşşşşssşss
box beyza :çok güzel bir şiir yıl başı çok güzel geçicekkkkkkkkkk
box fatma :çokkkkkkkkkkkkk güzel olmuş teşekürler
box ÖZGÜR ÖNEL :HEPSİNDEN BU ŞİİR SÜPER BEN BAYILDIM ŞİİR VARYA HARİKA OLMUŞ ÇOOOOOK GÜZEL OLMUŞ KEREM MERT SANA KATILIYORUM SÜÜÜÜÜÜPER OLMUŞ SANADA KATILIYORUM ÖZDE HARİKA DEĞİLMİ BENCE HARİKAAAAAAAAASÜÜÜÜÜÜÜÜÜPPPPPPPPEEEEERRRRRRRR
box ÖZGÜR :Harika çok güzeeeeellllllllll olmuş
box KEREM MERT :ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL
box KEREM MERT ARSLAN :güzelmiş hatta süper KEREM MERT
box yiğit yıldırım :çokkkkkk güzellllll
box ilayda :yazardımda çok uzun 2 kıtalık olabilirdi mesela ama çok güzellllllll
box betül :yazanın eline sağlık.
box ayşe :çok güzel mukşem
box Berat Oral :Bunu yapana elerini öpim
box Berat Oral :çoooooooooooooook ama çooooook güzel
box Berat Oral :çok güzel olmuş bayıldım
box duru element :cok guzel olmus ellerine sağlık cok begendim
box duru element :çok teşekkür ederim ellerine sağlık çok güzel olmuş çok sağ ol.
box elif uyar sarı şaker :kim yazdıysa elleri çok güzel yazıy galiaba amaçok güzel . .9
box nisa :Elerinize sağlık coook isime yaradıccccoooooooooooook tesekkurler
box nisa :çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sağol
box ayça zeliha cebeci :ben bir şiir yazdım adı meraba kelebek
box FERAH :ÖDEVİME YARDIMCI OLDU
box kadir kan :abi güzel yaaaaaaaaaaaaa
box Özde :çooooooooooooooooook güzel bir şiir..........
box irem cemreee :şiir çok güzel ama çok uzunbe
box hilal :çok güzel bir şiir
box almira :çok güzel beğendim
box ceren :çok güzel bir şiir,derin arata teşekkür ederimmmmmmm
box ebrar :Çok güzel bir şiir olduğunu merkez bilmeli
box veysel etrez :bu şiiri çook beğendimm yeni yılınız kutlu olsun byyyy yazar
box tuana :bu şiir sayesinde odevim bitti teşekkürler
box berfin göyhan : Gerçekten kim yazdıysa çok güzel yazmış.
box eliff :çok güzel bir şiir
box yusuf :ödevime çok yardımcı oldu
box umutcan aydoğdu :süper bayyyyyyyyyyıldım herkese tavsiye ederim
box bahar can :ben bu şiiri çok beğendim yeni yıldan daha güzel bir şey bu inanılmaz derecede güzel . hemde ödevime yarar sağlamış oldu.
box azime sude :çok güzel bir şiirmiş çoookk beğendim
box ayşe yılmaz :muhteşşem bayyyyyyyyyyyyyyyıldım
box ayşe :çoooooook güzel şiirler var
box alper :Telefonu olanlar 112yi arayabilir ablam şiiri okudu bayıldı
box elif :çok güzelmiş bu şiir
box ahmetcan :gerçekten çok güzel
box sıla :ödevime yarar sağladı
box derin arat :çok güzel bir şiir
box derin :bu şiiri çok beğendim . ÖDEVİM İÇİN tabi ve ÖĞRETMENİM İÇİN.
box esra dinç :bence siir mantıklı ve guzeldı
box neriman arcı oğlu :slm çok güzel ama sonu çok kötü neysebayyyyyyyyy
box esra :güzel bir şiir çok beğendim herkezin yeni yılı kutlu olsun
box Esma ekin :Çok güzel olmuş <3 bence ödev için çok iyi bir şiir :)
box busra acikoz :bence ben boyle bir siir arıyordum ve buldum herkese yeni yıllar dilerim mutlu yıllar Türkiye
box melis :kesin öğretman bana yıldız vercek
box aylin :harika olmuş ben bayıldımmmmmmm :D
box arjin :bence de çok güzelmiş ailem bile çok beğendi
box merve :ders için güzel şiir
box merve :dersim güzel olmuş yazana teşekkür ederim
box ero :Ödevime çok yardımcı oldu
box anonim :bu şiir çok güzel yazana teşekkür ederim.
box Cenk :çok güzel ödevede güzel uyuyo
box zehra :ödevime yardımcı oldu teşekkürler :)
box kemal tuna :ya ben beğendim fena olmamış kim yazdıysa geliştirsin hı unutmadan noktalama işareti yokk
box KEMAL BATU GÜLLÜCE :fena değil öğretmen çok ödev verdi yaaaa uffff
box zeynep demirkol :harikaaaaaaaaaaaaaaa
box eylül ada küpeli :çok güzel bir şiir kağıda yazdım okuyacağım yazana teşekkür ederim
box nur yağmur akkurt :bencede ödev için çok güzel ve süper artık öğretmen hep yıldız atıyo
box nilsu keskin :şiiri kim yazdı bana çok lazım... :(
box zeynep :çok güzellllllllllllllllll
box erva :ödev için süper<3
box rumeysa nişancı :çok beğendim bende bir şairim
box gül :süper ya abi süper
box umutcan taşar :teşşekur eder im yazar umutcantaşar
box kardelen dagcı :çok güzel bir şiir
box büşra habibe ilhan :çok güzel bunu yazcam.
box derya doğa dağlı :Çok güzel olmuş yaniiii
box derya dağlı :Idare eder yani güzel
box ece elif topuz :çokkk güzel hatta onun ötesinde bişey harika yani
box nazlı merve özer :süper bi şiir çok beyendim
box ömer, :çok,güzel,öğretmen,istedi
box ebru durak :şiirler çok güzel ama noktalama işaretleri yooooooooooooookkkkkkkk
box sibelcan ayaz :cooooooooooooooook güzel yazmış çok güzellllllllllll
box ronaldo :çooook güüüüüüzel muhteşeeeeem:)))))))))
box Büşra yılmaz :harika ama sonu biraz bozmuş
box Büşra yılmaz :çok teşekkür ederim işime yaradı ama sonu biraz bozmuş
box Samet Özcan :Çok güzel olmuş harikaaaaaa
box azra pembe :çok güzel sözleri çok uygun
box ceren yılmaz :süper ödevime yaradı
box cem yılmaz :bence çok güzel olmuş
box Levent TANYOL :cok tesekkur ederim . odevim icin cok yararli.
box sabri sarıoğlu :tek kelimeyle harika
box zeynep. gündoğdu.. :çokgüzelbirşiirellerinesağlık.
box Mücahit :abi çok iyi yaa
box Bahar AVCI :çooooooooookkkk güzel
box Selina :Çoooook müthiş bunu dile getiremeicek kadar güzel hatta güzel ne kelime Muhteşem Süper Harika .................................................
box gamze :bayıldım gerçaktende çok güzelmiş ya
box melike :türkçe öğretmenimiz bizden bir şiir ezberlememizi istemişti.Bende bu şiiri çok beğendim.Sanırım bu şiiri ezberliycem.
box sudem :bence harika çünkü her zaman boyle şiir bulmak zor oluyor
box yağmur :muhteşeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmm
box yağmur :muhtaşem ödevim için çok yararlı
box murat deniz güzel :muhteşem bir şiir abi yaaaaa.
box emre :kesin birinci şiir benimki olur
box dilara :çok güzel bir şiir abi yaaaaa

Yeni Yıl (Yılbaşı) Şiirleri

Diğer Yeni Yıl (Yılbaşı) Şiirleri İçin Tıklayın