Eğitim Sitesi

Can Peygamberim Şiiri

   Can Peygamberim

Sen Resuller resulüsün
Gönülbahçemizin gülüsün.
Taa yüreğimiz içinde gömülüsün.
Gül kokuyor o güzel teninde
Alemlere rahmetsin can peygamberim
İsmin bir duadır her gönülde
Canım fedadır yolunda can peygamberim

Ben gülleri çok severim,
Gül Sensin, gülşen sensin,Güneş Sensin,
Rehberimsin, son Peygamberimsin.
Sevgi pazarında bir tezgâh açtım;
Serdim yüreğimi, yolunun üstüne,
Çünkü senin yolunda dert, derman olur;
Ateş güle döner, gülistan olur!..
Cümle âlemlere bir fermân olur;
Gül açmazki bir daha gülün üstüne.

 

Ekleyen : MUSTAFA KILINÇ    Okunma : 32244

 

 

ekle Siz de şiir eklemek isterseniz tıklayın

tags Can Peygamberim, kutlu doğum haftası, belirli gün ve haftalar, dini şiirler, ilahiler, MUSTAFA KILINÇ


nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan:    

next YAZILAN YORUMLAR (27 yorum yazılmış)

box Fatma :Çok güzel bir şiir
box ömer :çok güzel şiir herkese tavsiye ederim:D
box ceren :Bayıldım zaten bende kutlu doğum haftası ile ilgili şiir arıyordum tamda sayfasına gelmişim.Tek kelimeyle haaaaaaaaaaarika.....
box ceren kılıç :çoooooooooooooooooooooooooookgüzel baaaaaaaaaayıldım ttttttttttttttttek kelimeyle harika.
box AhmetCanKartçıoğlu :PEYGAMBER EFENDİMİZİ ANLATILIYOR.ÇOKBEĞENDİM TAVSİYEMDİR
box Elanur :kelimeleri , cümlelerini nasıl uydurdnz öylee yaa çookkkk güzell olmşş...:D
box meryem :güzel ama yetersiz
box yeliz :çok güzel harika bir şiir
box onur deniz :teşekkürler işime yarayacak
box soner :cok güzel yazmışşınız
box tuana tunca :ben bunu ezberlicem ve okuyucam
box fatma :cok guzel bence bu siiri yazabilirsınız ama bircoğunuz cunku bende yazıyom bu şiiri yazan kişi bana ogretmeninin ismini yoollasın bende yollarım bakıcam aynı ogretmen diyemi ben tercig ederim ve bu site cok guzel odevime yardımcı oldu
box fatma :cok guzel odev yapanlar bu şiiri yazabilirler
box irem dönmez :sevgi dolu peygamberim sen bir resülüsün sen çok sevecen bir peygambersin allahın biricik peygamberisin eyyyyy resülüm eyyy sen bizim kalbimizde ölmedinn
box kübra :çok teşekkür ederim allah sizden razı olsun...
box kadir :Bu siiri kutlu dogum haftasinda soylicem
box Esma :Ödevime yardımcı oldunuz Çok saolunnn... :)
box melis :çok gzl ödevime yardımcı oldunuz
box şevval su çevik :ivat turhan ilkokulunda 2-b sınıfında şeyma geniş söylüyor
box nursena :çok güzeldi size tşkr ederim ödevimde yardımcı oldunuz

Kutlu Doğum Haftası Şiirleri

Diğer Kutlu Doğum Haftası Şiirleri İçin Tıklayın