Eğitim Siteleri

Bir Küçücük Aslancık Şarkı Sözleri

müzik Bir Küçücük Aslancık

Bir küçücük aslancık varmış

Bir küçücük aslancık varmış

Kırlarda koko koşar oynarmış

Kırlarda koko koşar oynarmış

 

Annesi onu çok severmiş

Babası onu çok severmiş

 

Sen benim ca ca canımsın dermiş

Sen benim caca canımsın dermiş

 

Aslan baba harpte vurulmuş

Aslan baba harpte vurulmuş

 

Küçük aslan köyden kovulmuş

Küçük aslan köyden kovulmuş

 

 

 

   Ekleyen : Yönetici     Okunma : 199180 kez

BENZER OKUL-ÇOCUK ŞARKILARI :

nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan :    

next YAZILAN YORUMLAR (211 yorum yazılmış)

box Bayan Kahkaha :Bu şarkı bir harika!
box sibel :Baslangici guzelde baba aslan vuruluyo kucuk aslan kovuluyo o ne be dram flimi gibi
box Sümeyye :Çok güzel bir şarkı.
box hilal :bu şarkıyı çok sevrm
box Melisa :Benim evimdede aslan var.
box reyhan :Şarkı çook güzel.
box mehmet :oraya aslancık yerine alişcik yassaydın
box kdr :harika bi şarkı ya bu şarkıyla yiğenimi susturabiliyorum :DD
box sude :bunu ben sana bir sır vereceğimde tilkinin savaşa söylediğinde duymuştum . çokta sevdim hem duygulandırıcı hem de acıklı bir şey . mahsun kırmızıgül filmi gibi ayol
box özlem :anne baba krdeş v.b. herşeyden basediyor
box Tuğçe Tanatar :Yalnız anneden söz edilmiyor? Hangi ana yüreği çocuğunun köyden kovulmasına el verir?
box DENİZ AKKARTAL :ben çok sevdim yani süper:D
box Hatice :Evet haklısın Selen kedilerde aslanlarda çok güzel. Ayrıca onlar aynı türdendir.
box Selen :Evet aslanlar çok güzel ve kediler.
box Eda : Aslanlar çok güzel.
box ozge kaya :Cok guzelmis yaaa
box rümeysa :bence çocuklara göre çok uygun bir şarkı çokk güzell
box Zeynep :kuzenim çokkkkkkkkkkkkkkkk sevdiiiiiiiiiii özenti gençlik :D
box Öykü Acar :benim kuzenim bu şarkıya beni de alıştırdı
box ecenur büşra özgören :yaa bu okadar komik yani gülmekten ölücem
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın...
box tansel aydinoglu :Süper çok guzel
box sabina :Ben buna bakinca beni duygulandirdi
box zeynep :kuzenim çooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk sevdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
box senem :bence çooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
box senem bektaş :bence çok güzel duygulandırıcı
box sivasli :Bu sarkinin notalarini yazsaniz iyi olur(notalari nerde yaaaaaaavvvv niye yazmiyonuz).
box Ahmet :Çoooooooik güzel
box özge gürez :çok güzel bir şarkı
box özge gürel (kiraz mevsimi) :Çooooooook güzel
box ceren :Bırava tebrikler bu şarkıyla kuzenimi avutuyorummmm<3
box hadise :çok güzel ben bunu arkadaşıma söyleyince hemen benden kaçıyo
box Ekin efeoğlu :Çoooooooooooooook güzel olmil zaten bana annem söylerdi
box nalan :Oğlum küçükken çok söylerdim bu şarkı ona. Ama aslan babanın harpte vurulmasına çok üzülürdü. Biz ona ilave yaparak Aslan baba doktora gitmiş İyileşip evine dönmüş Küçük aslan çok çok sevinmiş. diye söylerdik ve oğlum çok sevinirdi.
box aylin :Çok guzel ben begendim . Zaten amnem soylerdi bunu .
box keşmekeş :Ben pekte olumlu seyler soyleyemecegim. Babasi harpte mi vurulmuş.Lütfen yeterince olumsuzluk var Dünya da... enazından bundan haberdar değilken bıraklım güzel seyler duysunlar.
box murat deniz :harika olmuş ya çok hoşuma gitti
box kübra yaman :çççoookkkk güüüüüüzeelll
box dfene :ben bebeğendim ama yani bir merhaba diyim dedim bebeğendim hoş ama ben yutuptan dinlemeyi tercih ederim
box İclal rana :çok güzel bir şarkı
box rana korkmaz :süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çok bağendim
box medine :Bu şarkıyı küçükükten beri SEVİYORUUUUUUUM :)
box sude :bayıldım çok güzel bir şarkı yaaaa
box sude :süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
box arslan :2 günlük bebeğe söylenir
box bilinmiyo :bebeğe söylenir bu şarkı
box Hatice :Normal çocuk şarkısı bize göre değil
box Halil Coşkun :Çok güzel ya sevdim valla
box emre akay :güzelmiş süper beee bende severim bu şarkıyı
box serenay :biz bunu aslı arkadaşıma bir kücük alıcık varmış kırlarda ko koşar oynarmiş dioz oda çok kızıo
box SELİN :Kardeşim bu şarkıyı çok seviyor
box Anıl :evet esma biraz hüzünlendiriyor
box esra öncar :çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel olmuş
box hakan :teşekkür ederiz
box zeynep :okullara çok güzel ben daha doğrusu bu şarkıyı okullara göre çok sevdim çok güzel sevgi dolu hikayenin içi
box eda :çok güzel kardeşimi uyuturken işime çok yarayacak
box Esma Adanş :Çok güzell :))
box esma :çocuklara öğretecegim güzel bir şarkı
box zehra katal :çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel tam benim şarkım
box Nezihe Sude Yengin :Çoooooooooooooooooooooooooooook güzel.
box Zeynep su kassap :Aslancık Şarkısının Lazca Aanlamı Narin ( demektir ) :)
box FB :))))) :Begendim.......
box gizem öztürk :çok güzel bir şarkı
box nisa :Benim ensevdiği şarkı bir küçücük aslanınvarmış kırlarda ko ko koşar oynarmış kırlarda ko ko koşar oynarmış annesi onu çok çok severim babası onu çok çok severim bende bu şarkıyı çok seviyorum
box esma gül şişmaan :bence çooooooooooook güzel ve biraz duygulu :)))))))))))
box nisa ats :Bence çok güzel bir şarkı.Ayrıca bu şarkı ALEMİN KRALI dizisinde çalıyor.Bir küçücük aslancık varmış kırlarda ko ko koşar oynarmış annesi onu çok çok severmiş babası onu çok çok severmiş sen benim ca ca canımsın dermiş aslan baba harpte vurulmuş küçük aslan kö kö köyden kovulmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuş.
box Nisa hata :Alemin kıralı adlı dizide çalıyor bu şarkıya bayılıyorum. bir küçücük aslancık varmış
box hadise açıkgöz :süperrrr
box ada koç :tek kelimeyle süüüüüüüüüüüüüüüperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
box İREM ÖZDEMİR :SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR BENİM VE BABAMIN ŞARKISI
box İREM :ÇOOOOOOOOOOOOK HOŞUMA GİDİYOR BABAMLA BENİM ŞARKIMIZ
box la ismi vermek zorundamıyız :D :Bu sana bir sır vericem de çalıyoo onu dinleyin o daha iyi vee bu türkü cook güzel
box fb:) :Bu sarkiyi cok seviyorum bunu her okudugymda babama onu sevdigimi soyluyorum .
box melek :Çooooooooooook güzel
box adımı sölemem :süper harikasınız bunu yazan kişiye teşekür ederim :D
box nesibe toker :süperrrrrrrr bende güzel söylüyorum herkese tavsiye ederim
box esra :güzelmiş çok beğendim
box hilal mardin :gerçekten çooooook güzel bir şarkı
box GÖKTUĞ CANCAN :ASLAN KÖYDEN KOVULMUŞ ...ŞU AN YAZAMIYCAM
box nehir :Kardeşim şarkıyı söyleyemiyor
box GS SPOR KULÜBÜ EMRE ÇOLAK :BENCE ARKADAŞIM BU BİR NİNNİ İSE HER BEBEK AĞLAR GSLİLER
box halil :niye aslan çölden kovuluyormuş
box naci :ağlayasım geldi
box yaren :çok güzel ama malesefki sonu uymamış yoksa çok güzel
box dilek altundağ :biraz isimlere göre uyarlarmısınız mesela bir küçücük dilekcik varmış gibi
box zeynep tiran :çok güzel ben çok seviyorum. :) :) :) :) :)
box berkant :Neresi guzel aile dagilmis . Baba olmus aslancik koyden kovulmus anasinin durumu meçhul. Boyle cocuk sarkisimi olur.
box azra arar :Süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
box BerkCankat Berkist :Aklıma savaş geldi :D
box AYŞE NUR :ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI
box ümran :çok eğlenceli ve hatta cok beginiler topladı
box ayşenur :çok güzel bir şarkı ama bizim sınıftaki bütün kızlar bu şarkıyı erkeklere söylüyor erkekler bu şarkıdan korkuyor
box Demet Yıldız :çok güzel ya sbsv de berk cankat yani savaş söylemişti.sbsv yi çok seberek izliyordum.keşeke bitmeseydi yeniden başlasa olmaz mı?
box hazal :çok güzel kardeşime öğretiyorum
box nazlı güler :alemin kralındaki obena ablaları diyor obende ağlıyor çok güzel
box merve ismail :çok güzel sbsv de savaş söylemişti.
box eda suna :muhteşemm dinlemenizi tavsiye ederim
box nida :çok güzel bir şarkıı
box kayra kaya :çok güzelll bir şarkı :D:D
box elifsu :çok teşekürler çok güzel şarkı
box Esra koç :Çok seviyorum bunu çok güzel bir şeyyyyyyyy
box Esra korkmaz :Alemin kıralında da çalıyor bu şarkı çok güzel
box gül :çok güzel bir şarkı
box ışılay yılmaz :alemin kralındada çıkıyor çok güzel şarkı
box sıla :benim 1 yaşında kardeşim var onu uyuturken söylüyorum çok güzel bir şarkı hemen uyuyor :)
box başak :çok güzel böyle güzel şrkı görmedim
box ezgi :çok güzel bir şarkı
box murat :Cok guzel super tabletten yazdim
box zeynep :bu sarki cok guzel
box rabia koç :çok çok güzelk
box H.T :bence cook güzellllll
box aysucan likos :ben bundan başka şakı sözü yazmadım
box ceyda :Bu şarkının notasını bilen var mı acaba ???
box kardelen (ekin koç) :bu şarkı sana bir sır vereceğimde savaş ve abisi tilkinin şarkısıydı küçükken bunları bu şarkı söylüyorlar ama sonradan küstüler büyüdüler savaş meltemi tanıdı tilkide kendine yeni bir aile buldu
box mehmet ali özyeşil :harika bir şarkı
box emre :çok güzel bence dinleyin
box sıla :çok eylenceli bir şarkı çok beyendim
box rumeysa :sonunu bilmiyordum öğrenmiş oldum güzel bir çocuk şarkısıdır beyendim
box gülcan :tabki ama tilkiye gelsin
box Erol :çokk güzel şarkı çook duygulu cidden
box ayşe :çok seviyorum bu şarkıyı çookk
box büşra :çok güzel şarkı bayıldım harika
box Gizli :Bence sonu çocuklar için uygun değil bir akrabağamda küçükken travma yaratmıştı one ya aslan baba harpte vurulmuş küçük aslan köyden kovulmauş aranızda eğer hastaneden çıktım yan basa basayı bilen varsa oda aynı şekilden çocuklar için uygun değil
box Küçücükk :Bende sana bir sır vereceğim dizisinden ağzıma taktım çok güzel yaa ...
box merve yeşilkaya :bu çok güzel şarkı sana bir sır vereceğimde oynuyor tilki kardeşi savaşa küçükken bu şarkıyı anlatmış ve küçükken savaş ve tilki bi yemek yüzünden küstüler yumurtayı babaları kendine yapıp tüpün üstüne bırakmış savaş onu yemiş sonra babaları ona çok kızdı tilki görünmez olup hemen yardım çaharmaya gitti ama savaş sandıki kaçıyor ama aslında tilki yardım çaharmaya gitmiş ama bidaha gelmemiş seneler geldi geçti büyüdüler ve hala küstüler ve son
box Elif :Bu şarkıya bayılıyorum.Hele sana bir sır vereceğimde de çıkınca bayılıyorum. Ekin koç<3
box demet tuna :sana bir sır vereceğim ne hallere düşürdün bizi
box kader :sana bir sır vereceğim tilki ve svaş süper yakışıklı yha datlular savaş çok güsel sölüyor bunu :)
box asi :Sana bir sır vereceğim deki savaş daha güzel söylüyo :)
box parang :ben bu sarkiyi kardesim icin uyurken hep soyliyorum ve anne nin yerinde de abla koyuyorum :)) kardesim cok seviyo bu sarkiyi 333 3 ^_^ _^ _^ _^ ~_~ _ 33 : : :: 3
box merce v. :sana bir sır vereceğimdede de harikaydı. orada abisi onu çok severmiş diyor.
box Çağla temiz :Bu şarkı çok güzelllllll :)
box Çağla temiz :Bu şarkı süper
box elif temiz :SANA BİR SIR VERECEĞİMDEKİ SAVAŞTA GÜZEL SÖYLÜYO buda ama en güzel söyleyen savaş
box eda :Super bir sarkiiiiiiiiii
box çiğdem tapkan :ağlayasım geliyor çünkü kuzenimin babası yeni öldü yani amcam
box elisa nur :bencede sana bir sır vereceğimde daha güzel söyleniyor
box merve s. :çok güzel bir şarkı ama SANA BİR SIR VERECEĞİM deki hali daha güzel .......................................
box serhat :çok güzel ben çok beğendin her gün söylüyom
box nefise :çok şirin bir şarkı kardeşim çook beyendı...
box Eylül :Bence sana bir sır vereceğimde ekin koçun küçüklüğü daha güzel söylüyor.
box ceyda gök :çok güzel fakat sana bir sır vereceğimde daha da güzel söylü diymi arkadaşlar
box sewim :çok güzel bir şarkı
box AYSUN ASKEROVA : BEN BU DIZIYI COK SEVIYORUM HADABAYILIYORUM HERKESE TAVSIYE EDERIM?
box hakan :çok güzel bir şarkı
box esra köse :ben bu şarkıyı çok beğendim harıka bence.....
box bilmiyommm :çokkgüzel ve anlmmlıı
box Cici kuş :Bu şarkıyı benim cici dedem yazdı kim diye sorarsanız metin ışık yutuba yazın görürsünüz
box gamze hasçelik :sözler yalış yazılmış müzik ise çok güzel çünkü bana göre ben 9 yasındayım
box büşra :sözleri yanlışmış öretmenin kuzeni olduğum için bana kızmadı
box esma :çok güzel bir şarkı sözleri çok güzel
box alev :yani bende biliyorum bu şarkıyı abin biliyorsa biliyor bizene yani
box ankaralı :ben bebekken ablam bana bu şarkıyı söylerdi her söylediğinde ağlardım :
box fadime tat :ben bunu küçüklükten biliyorummm.... 3 3 3
box BASRİ ŞIK :MRB ARKADAŞLAR BUNUN YAZARI KİMDDRR BİLGİ ALA BİLRİYİM
box mine :ben bu şarkıyı intertente öğrendim abimde bu şarkıyı biliyormuş
box mustafa :bende yiyennime okuyorum çok güzel şarkıyı okuyunca gülmeye başlıyor
box bahar :çok güzel özellikle bebekler için
box şükran çiçen :ben bu şarkıyı 1.sınıftan beri ezberlemiştim ve bu şarkıyı çok seviyorum okulda hep söylerim şu anda 3.sınıfım
box mert :çok ama çok güzel şarkı dan güzel
box tavsancık :17 yasindayim 1 ay sonra 18 olucam ama sarkiya bayiliyorum
box şimal :ben bu şarkıyı kardeşimle beraber dinliorum anaokuluna döndm yhhhhhhhhhhhaaaaaaaaa 14yıl geri gittm
box müşerref :çok güzel biz hep arkadaşlarımla söylüylüyoruz...
box irem :bu şarkı süper ve bunu kuzenime söylüyorum susuyo ve sonra da uyuyo
box Ecem :Harikaaaa çok hoş bir şarkı bu Oben ise çok kaba aynı babası ya annesi olsa ne güzel
box Ecem :Ben bu şarkıyı beğendim :)) Harikadan öte
box Ecem Yildiz :Ben Ecem yildiz bu şarkı harika
box Ecem yildiz :Bu şarkı harika Abim bile söylüyor
box ismail :çoooook duşgusal
box elif :çok güzel şarkı alemin kıralında hep obene söylüyolar en sevdiğim şarkı bence sizde dinleyin
box oben :kendime cok üzülüyorum
box menekşe :çok güzel bir şey bu şarkı harika çok seviyorum
box menekşe :güzel çok güzel bayılıom bu şarkıya
box barbie :baayıldım okulda bile söylüyorum...
box nabacanlan :çok güzel bir şiir çok beğendim.
box dilan :yha varya alemin kralı dizisi en sevdiğim omik dizilerden birisi çok seviyorum hele hele kubat la nihale varya deliler yha onlar
box hülya :süper ah oben olsaydı ya hmn kçrdı
box sima aksoy :oben yani alemin kıralı bu sana:) :):):):)
box Alemin krali :Alemin kralindan ogrendim ben bu sarkiyi cok seviyor um:-D
box wtf? :Yorumlar komiğime gitti...
box BJK :Güzel mitiş biraz üzüldüm
box gülsüm ercan :çok güzel bir şarkı hep dimlemek ve ezberlemek isterim çok uyumlu daha çok aileden bahsediyo bu şarkı alemin kıralındaki obeni doktorlardaki hasanı ve daha bir çok yürekliyi alatıyor bütün arkadaşların fikri başka olabilir
box ilayda :alemin kralından dinlemelisiniz oben bu şarkıyı duyunca ağlıyo bir küçücük aslanacık varmış kırlarda ko ko koşaroynarmış Kırlarda koko koşar oynarmış Annesi onu çok severmiş Babası onu çok severmiş Sen benim ca ca canımsın dermiş Sen benim caca canımsın dermiş Aslan baba harpte vurulmuş aslan baba harpte vurulmuş oben evden kovulmuş oben evden kovulmuş
box merve :bir küçücük merve varmış kırlarda ko ko koşar oynarmış AYNI BN ZAAA XD
box gamzenur llliii. :adım gamzenur soyadım çartı yaşım 10 kilom 27 boyum 1m 50satrimetre yani 150i sınıfım dorde gidiyodum beşe geçtim 100100 kızım
box gamzenur llliii. :yine ben yarışma yaptık arkadaşlarımla bu şarkıyı soyledim 1. oldum 2. ayşe oldu 3. merve oldu bu şarkıyı yazana helal olsun burdan dilşeklerimi yolarım bu siteyi iyiki yaratmışlar hergün giriyorum buraya bayılıyorum arkadaşlar siz bayılıyomusunuz ben bayılıyorum bu şarkıyı dinlerken başka diyarlara uçup geliyorum okadar güzel yani abartmıyorum demi soyleyin abartımda elim acıyanakadar yazıyorum yani elimden geldiyi kadar arkadaşlar çok mutluyum 1. oldum yani sesim çok güzel herkes bayılıyor keşke diyorlasen büyük olsaydın bizim müzik öretmenimiz olsaydın diyorlar bede keşke diyorum kedime bayılıyorum güzelimde zenginimda na paçamı bilmiyorum internetin başıdan kalkmıyorum sabKTAN Akşamak kadar hergün ev işlerinede elemiyorum bu arada adım gamzenur yaşım10 sınıfım 4tü 5e geçtim biriniz benle konuşsun nolur sıkıtıda patlıyacam
box gamzenur llliii. :mükemel alemin kıralıdada söyLüyorlar kardeşini alatıyorlar hergün dinliyorum koko koko şar oynarmış o kısmabarılıyorum ezbere bilmiyorum ezberlemeye çalışıyorum sınıfta yarışma yapsaK BU ŞARKIYI SOYLESEM BİRİNCİ OLACAM OLEKİ GÜZEL ŞARKI HA BU ARADA UNUTMADAN SOLEYİM ABARTMIYORUM OKEYMİ ÇOCUKLAR ŞİMDİLİK BENDEN BUKADAR BAYYY.
box Dilara :kardeşime söylüyorum çocuk susuyo :D
box sıla ABA :ailemin kıralından değşik ama çok güzel
box melek naz :Harika ya çok güzel
box şevval narin ipek :kardeşimi uyutuyo ne güzel
box şevval :bence çok güzel kardeşimi uyutuyorrrrrrrrrr
box hakyemez :askerliği kaldırmanın şart olduğunu gizliden gizliye anlatan yegane şarkı
box esranur :çok güzel ve acımalı
box EKREM :BAYILDIM BU ŞARKIYA GÜLMEKTEN
box ceyda ışıl :kardeşim sadece bu şarkıda uyuyorrr ya harika bi şarkıymış bu
box çağla ışıl :güzel ama beğenmedim
box esra :süper ben bu şarkıyı çok sevdim
box BERKE :İNANILMAZ ABLAM KADEŞLERİME VE SÖYLÜYOR
box ECE :ÇOK GÜZEL İKİZ KARDEŞLERİM EZBERLEDİ BİLE AMA ASLANCIK DİYECEĞİNE AŞYANCIK
box şevval demir :çok seviyorun bunu yaaa :)xd
box merve yalçın :katılıyorum yağmur melisa haklısın türkçe'mizi öğrenip yorum yapın lütfen
box merve yalçın :hmm güzel gibi
box irem :biz okulda öğrendik ama öğretmen yanlış öğretmiş
box yağmur melisa :Sevgili İclal Pakize ÜNAL beğendim öyle yazılmaz tam olarak şöyle yazılır 'beğendim'.BEYEN DİM değil.Türkçeyi kullanmayı bilmeden yorum yapmamalısınız.:)
box yaren rabiya eler :çok güzeldi kardeşim diyar artık onun şarkısıyla uyuyo
box anasınıf öğretmeni :bunu öğrencilerim çok seviyor her gün bu şarkıyı söylüyoruz
box tuana :bende :( hele o mesutun durumu beni çok üzdü bir küçük aslancık
box eylem :çok güzel arka sokaklarda tunç söylüyordu
box mesutbaba@gmail.com :ne saçma şarkı sözü bu böyle, şimdi harpte şehit olan askerlerin çocukları toplumdan dışlanıyor mu yani? bu yaştaki çocuklara harpten, ölümden bahsetmek hangi gerizekalının marifeti? bir de bu sözleri okullarda çocuklarımıza mı öğretiyorlar?
box iclal pakize ünal :Çok güzel yazmışlar. Çok beyen dim harika.
box serap :bunu dinledikce ağlıyorum

Bir Küçücük Aslancık Okul Çocuk Şarkıları Türküleri Marşları