Eğitim Siteleri

Atatürk Ölmedi Şarkı Sözleri

müzik Atatürk Ölmedi

Atatürk ölmedi

Yüreğimde yaşıyor

Uygarlık savaşında

Bayrağı o taşıyor

Her gücü o aşıyor

 

Türklüğe güç veren devrimler senin

Yurduma çizdiğin aydın yol senin

Gençlik senin, sen gençliğinsin

Ölmedin ölemezsin(2)

 

 

   Ekleyen : Yönetici     Okunma : 312635 kez

BENZER OKUL-ÇOCUK ŞARKILARI :

nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan :    

next YAZILAN YORUMLAR (55 yorum yazılmış)

box size ne ya :Atatürk ölmedi ve Cumhuriyet oldukça ölmiycek
box ism vermeyen :Atatürk ölemez hep yanımızda hepde olacak
box Heybetullah :Atatürk ölmedi yüreğimde yaşıyor herkes bunu bilsin
box Suzan Ecrin Çalışkan :Vallla çooooooooook güzeeeeeeel
box berfin :Yaa çooooooooooooooooooooooooooooook güzel ben beyendim
box Ahmetcan Gökşen :Harika bir şiir gerçekten çok güzel
box Meryem Kaplan :Bizim öğretmenimiz müzik defterimize yazdırdı bende sizin gibi bayıldım çoooooook güüüüüzeeeeel
box pınar :Çok güzel bir şarkı bayıldımm Atatürk ölmedi yüreğimizde yaşıyor:)
box aysun :vaaaaav çooook güzeeeellllllllllllllllllllllllll
box ilknur :Cok guzel
box EFE ÇAKIR :ÇOK İYİ ODEVİM YAPTIM :))
box Tuana :Cokkkkkkk guzel
box buket celik :Biz de okul da söyledik ama kimse bizim kadar soyleyememiş
box selin kalkan :Oooo bayıldım ya süper
box eda Taşpınar :Gerçekten bayıldım
box gül kayapınar :Ben cok severim bunu q..
box gül kayapınar :Herkes beyenir ama atatürk bizim
box Asude :Bence de çok güzeldi arkadaşlar, ATATÜRK ölmedi , herkesin yüreğinde yaşıyor , uygarlık savaşında bayrağı o taşıdı , her gücü o aşıyor . Atatürk çok özel biri .
box semaa :ben çok severim bunu :P
box selin :bence çoook ama çok güzel
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın...
box eylül sema kaya :yaaaaani iyi,,,,,,, gibimsi
box Phenn :Harika bir şarkı gerçekten.....
box sude yöndemli :gerçekten çok üzücü çok üzüldüm ,
box ben :hiç birimizin yüreğimizde yok
box CİCİM :AMA DOĞRU SÖYLÜYO YAZAR ;ATATÜRK ÖLMEDİ HEPİMİZİN YÜREĞİNDE YAŞIYO
box ŞULE :çok güzel ben çok seviyorum okumama gerek kalmadı
box şule kart :çok teşekkür ederim
box nazar :tek kelimeyle harkuLALE
box edlaçi :çok güzel ben çok seviyoorum okumama gerek kalmadı
box zehra :Okuyunca ağlıyacaktım
box sude :harika bayıldımmm
box elif seven :bence çok güzel de sorun o değil kim yazmış
box nazar :harika bayıldım
box prenses :bence coook basıt yaaa.
box Beril :çooook güzel, ama 2. kıta daha kısa olbilirdi
box zeynep sevgi karatürk :harika bişey bu
box adım nehir noktaları :Adım. Nehir : noktaları olsaydı daha güzel olurdu
box ela :çok güzel bir şarkı yazmışlar
box ela :gerçekten harika bir şey olmuş teşekkürler
box sisilya :bence çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook basit biraz daha zor şeyler olursa iyi olur
box samet çakmak :çok güzl bunu okumalıyım
box özge :çok güzel herkes dinlemeli
box İSMİM ÖNEMLİ DEĞİL D: :ÇOK GÜZEL Dİ OKUYUNCA AĞLAMAM GELDİ
box ünsa alagündüz :şarkı çok güzeldi ve ağlahıcı şarkı
box melike :neden atatürk ölmedi şarkısının yazarını bulamıyorum.
box barış kaya :çok güzel gerisini siz düşünün
box sidal yıldız :1000 puan verilecek kadar güzel gerisini siz düşünün
box efe yılmaz şiir ekleyecek kişidir :yooo şarkı bu kadar ve abartmayın
box damla gül :harikaaaaa bişey söylüyememkiiiii
box damla gül :harika çok güzellllllllll
box kimse :notalarını yazın
box sıla :çok güzel bir şarkı
box canpolat çuhadar :bir kıta daha ekliye bilirdiniz
box EDANUR GİRGİN :Çok gezel bir şarkı olduğu için her gün en az 10 kere okurum çok seviyorum
box KaNLı-BeLa :bu daha uzun değil miydi ? :)

Atatürk Ölmedi Okul Çocuk Şarkıları Türküleri Marşları