Eğitim Siteleri

Komik Yazılar : Ünlülerden Konuşmalar

smile.png Ünlülerden Konuşmalar

Sponsorlu Bağlantılar

Normal yaşamında gayet normal iletişim kurabilen insanlar nedense televizyon programlarında, özellikle canlı yayınlarda bu yetilerini kaybedebiliyorlar. İşte örnekleri;

 

Ömer Çavuşoğlu: Elini vicdanına koy!..

İhsan Kalkavan: Tamam koydum...

 

Muhabir: How was Sergen's freekick goal?

Van Hooijdonk: It was fantastic...

Lig Tv muhabiri: Evet sayın seyirciler çok fantastikti diyor...

 

(Şansa Dansa'da Seray Sever, Fatih'e ipucu verir)

Seray Sever: Möööö!..

Fatih Ürek: Geyik?

Seray Sever: Ya mööööö!..

Fatih Ürek: Tamam buldum... Ceylan?

 

Gülben Ergen: 6 kilo verdim, toplam 5 ayda. Ayda 2 kilo kadar yani... (2X5=6)

 

İbrahim Tatlıses: Ben Müslüm Baba'nın terini bardağa koyup içerim!..

 

Emre Aşık: 90 dakika boyunca terimizi ıslattık... (Fenerbahçe-Beşiktaş maçı sonrası)

 

Şansal Abi: Ne kazanan memnun hakemden ne deee... Tabii kazanan yok kazanan Türk futbolu... (2-2 biten FB-BJK maçı sonrası toparlamaya çalışıyor.)

 

Ümit Aktan: Cordoba topu kucağına alma yetkisi olan iki adamdan biri, diğeri Recep...

 

Şansal Abi: Olağanüstü hastayım...

 

Erman Hoca: Goller Ay'dan geliyor, ne Ay'ı, Merih'ten geliyor!.. (Fenerbahçe'nin yediği goller hakkında yorumu..)

 

İsmet Badem: Şu an tansiyonum ve kalbim durmak üzere... (Ülkerspor-Lottomatica Roma maçından sonra...)

 

Erman Hoca: Yav Letonya'nın defansı kalas gibi, kessen iki oturma takımı bir masa yaparsın...

 

Güntekin Onay: İtalyan yönetmen bu maçı şimdilik iyi yönetiyor... (2.Yarıda) Alman hakem iyi yönetiyor, yaptığımız hiçbir faulü görmüyor!.. (Lazio-Beşiktaş maçında)

 

Nermin Kartal Örkmez (NTV muhabiri): Letonya'da Letonlarla yaptığımız maçta...

 

Ahmet Çakar: Hasan koşsa anlarım ama durarak hareket ediyor...

 

Hakan Şükür: Benim de hiç hatam oldu demiyorum...

 

Güntekin Onay: Sergen 1 metre içerdeydi ve adeta Stam`ın belinden su aldı... (Lazio-Besiktaş maçında)

 

Güntekin Onay: Savunmada hata yapmazsak ikinci golü her an bulabiliriz, onun müjdesini vereyim buradan size...

 

Ahmet Çakar: Beşiktaş, Chelse`yi yarım-sıfır bile yense tur atlayacak... (Lazio-Besiktaş maçı sonrası)

 

Ahmet Çakar: Eğer Ali Aydın ben o ikinci sarı kartı Victoria`ya değil de yandan geçen Koray`a gönderdim deseydi bütün Türkiye ona enteresan yerleriyle gülerdi...

 

Show Radyo Sunucusu: Zago`nun kel kafasından kayan top hız kazanıyor... (Gençlerbirliği-Beşiktaş maçında)

 

Turgay Şeren: İkinci gol de Boer`un ayağının şeyinden oldu, üçüncü gol gene de Boer`un şeyinden oldu...

 

Güven Sazak: Ne söylentisi? Aziz Yıldırım`ın başkan adayı olacağını kör sultan bile duydu. (Aziz Yıldırım`ın tekrar aday olacağı yönündeki söylentiler hakkında fikri sorulunca)

 

Erman Hoca: Şu an hangi aydayız? Ramazan. Ramazan deyince insanın aklına ne gelir? Pide... Başka ne gelir başka? Fırıncı küreği. Tak altına sokarsın alırsın pideyi...

Şansal Abi: Aman hocam!

 

Haşmet Babaoğlu: 70. dakikada Fenerbahçeliler Yusuf Yusuf diye bağırıyorlardı...

 

Erman Hoca: Ben sana yandan gelir Şansal bi korum, seni kaleye sokarım!..

Şansal Abi: Aman hocam!

 

Erman Hoca: Kemal`e yapılacak en ufak bir itme Kemal'i iter...

Sponsorlu Bağlantılar

Ekleyen : Yönetici     Okunma : 47592 kez

tags komik yazılar diyaloglar ünlülerden konuşmalar güldüren diyaloglar

Aşağıdaki benzer yazıları da okuyabilirsiniz.

Komik Yazılar Geçmişte Söylenmiş Sözler
Komik Yazılar Rahmetlilerden Son Sözler
Komik Yazılar Kardeşini Seviyor Musun? Sorusuna Cevaplar
Komik Yazılar Msn Den Kız İsteme
Komik Yazılar Bir Kara Fatmanın Günlüğünden
komik yazılarKOMİK BİRŞEYLER EKLEMEK İSTERSENİZ TIKLAYIN

nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan :    

Henüz Yorum Yazılmamış.
İlk Yorumu Siz Yazabilirsiniz

Güldüren Komik Eğlenceli Yazılar

Komik Yazılar Anasayfaya Dön