Eğitim Siteleri

Kızının ismini duvarda gören baba okul bastı eğitim haberi

eğitim haberleriKızının ismini duvarda gören baba okul bastı

polis.jpg Kızının isminin okul duvarına yazılmasına sinirlenen bir baba, saat 04:00'te geldiği okulun camlarını kırarak müdüre tepki gösterdi.

Elinden yaralanan babanın boyayla kapattığı duvardaki ismin "Gökhan" olduğu görüldü.

Bir ihbar üzerine Kağıthane Örnektepe Mahallesi'nde bulunan bir ilköğretim okuluna giden polisler, eli kanlar içinde olan Ahmet B. ile karşılaştı. Yapılan incelemede Ahmet B.'nin okul camlarını yumruklayarak kırdığı ve yaralandığı tespit edildi. Oldukça öfkeli görülen Ahmet B., kızının isminin okul duvarına yazıldığı için okulun camlarını kırdığını söyledi.

Okul müdürüne tepki gösteren Ahmet B. "Gündüz geldim hiçbir şey yapmadılar. Benim 14 yaşında kızımın adını okulun duvarına nasıl yazarlar?" dedi. Ahmet B., kamu malına zarar vermek suçundan polis merkezine götürüldü.

Bu arada öfkeli babanın boya ile sildiği ismin "Gökhan" olduğu görüldü.

CEMAL COŞKUN

Sponsorlu Bağlantılar

tarihli haber
tag Kızının ismini duvarda gören baba okul bastı

nextİçerik Hakkında Yorum Yazın...

Yazan :    

next YAZILAN YORUMLAR (4 yorum yazılmış)

box EGELim :o babaya ben baba demem neden derseniz dünyada sadece kendi kızının ismimi o birde kızına güvenmiyorsa okula göndermesin cok sacma bişey ya sen kimsinde okul basıyorsun okulumuz olmasa insanlar nasıl olur acaba hiç düşündün mi ne alaka..? gerci sen ne düşüneceksin bu durumda sen etiket peşindesin dostum..?
box asy_chatlak :Bencede çoq saçma bnde 14 yaşındaım ve böle bişi başıma gelince babaların gerçekten böle bişey yapıcağına inanmıyorum gerçekten bu kadar düştü mü bizim ülkemiz tabii böle giderse ülkede kalmıcaq herşeyin başı eğitimsizliq !!!
box furkan :ya öle bişey olurmu severse tabi yazacak ben de arıyom bulursam dağlara taşlara yazacam onlar sanki hiç sevmedilerde bizim sevmemize mi karışacaklar? bize bunu kimse yapamaz
box : D :Bnde 15 yaşındayım yasatımın en qüzel evresi ama bazı eskiden kalma diktatör ruhuhla davranan aileler 21. Yüzyılda olmaması qerekiyor hiç niye hatırlatırım ki töre de bi adetti qüzel miydi kaç kişi kurban qitti kim bilir bu arada ünvrte öqrencileri siz ne yaparsınız bilinmez ltfn bizi de sizden samayın bence veliler kız çoçuqunun erkek arkadaşını tanırsa daha qüvende hisderler ztn şunu söyleyeyim bu yaşta çıkmayan nerdeyse yokkk

Güncel Eğitim Haberleri